• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Dizajn et cetera

Arhitektonski ured Zagreb

  • Početna
  • Portfolio
    • Interijeri
    • Obiteljske kuće
    • Višestambene i poslovne zgrade
  • Blog
  • O nama
    • Reference
  • Kontakt
  • Propisi
  • hr

Mogućnost gradnje bez građevinske dozvole. Istine, zablude, informacije i dezinformacije…

17.10.2021. | autor: Dizajnetc 44 komentara

Koliko ste puta čuli da za pomoćni objekt do 50m2 ne treba građevinska dozvola?!

Ponekad se čak govori i da za vrlo male kuće (tiny house) ne treba dozvola jer su vrlo male ili da se montažna kuća može postaviti bilo gdje jer je “montažna” i ne spada u kategoriju klasične gradnje.

Pomoćni objekt

To su neke od najčešćih zabluda i dezinformacija koje je na izvjestan način uzrokovao Pravilnik o jednostavnim i drugim građevinama i radovima koji opisuje zahvate i radove za koje ne treba dozvola, ili gdje ne treba ni projekt ni građevinska dozvola.

Točno je, za pomoćne zgrade (garaže, spremišta) do 50m2 koje se nalaze na istoj čestici kao i osnovna zgrada ne treba ishoditi građevinsku dozvolu kao akt no to ne znači da ju samo tako ili bilo gdje možete izgraditi i početi koristiti.

Projekt za pomoćni objekt


Pravilnik o jednostavnim građevinama i radovima u članku 4. propisuje da je za pomoćnu zgradu potrebno napraviti glavni projekt.
Ono što mnogi ne iščitaju iz pravilnika jer se ne nalazi u istom članku, već u članku 1. je odredba koja kaže da projekt i gradnja moraju biti u skladu s prostornim planom.
Planiranje i gradnja su stoga mogući samo ako postojeća čestica omogućava takvu gradnju. te je potrebno voditi računa o propisanim parametrima kao što izgrađenost čestice i iskorištenost čestice, udaljenosti od međe, od prometnice i sl. Takva zgrada mora biti napravljena stručno jer se za nju po završetku gradnje ishodi uporabna dozvola.

Za gradnju pomoćnih zgrada, procedura je identična kao i kod zgrada za stanovanje osim što se formalno ne ishodi akt za građenje (građevinska dozvola).
Postupak je dakle: izrada glavnog projekta u skladu s prostornim planom, prijava početka radova u odjelu za graditeljstvo (navodi se broj projekta, projektant i nadzor), gradnja u skladu s pravilima struke, ishođenje uporabne dozvole i upis u katastar.


Pitanja koja se često pojavljuju

Što je s kućicama na kotačima, kamp prikolicama, mobilnim kućicama?

Mobilne kamp kućice nisu građevine, kao ni kamioni kamperi.
Koliko je nama poznato mogu se koristiti u za to namijenjenim područjima (kampovima, turističkim naseljima, odnosno površinama planiranim i predviđenim za takvu namjenu.). U slučaju da se takve kućice kao i npr. kontejneri za boravak i stanovanje postavljaju tamo gdje to nije dozvoljeno, radi se o pitanju komunalnog reda i nadležnosti komunalnog redara. Riječ je dakle o zahvatima u prostoru koji se ne smatraju gradnjom.

kuća na drvetu

Što je sa šatorima i zgradama na drvetu? Mogu li se oni postaviti bilo gdje u šumi ili na negrađevinskom zemljištu i tako koristiti?

Šatori i zgrade na drvetu do 20m2, su također pokriveni Pravilnikom o jednostavnim građevinama. Za šator, logično ne treba ni projekt ni građevinska dozvola, dok je za zgradu na drvetu potreban glavni projekt.
Zajedničko jednom i drugom je da se ne mogu postavljati bilo gdje, već isključivo u područjima određenim lokacijskom dozvolom za robinzonski turizam.
Vraćamo se dakle ponovo na Prostorni plan koji je uz zakon o gradnji i druge srodne zakone i propise, ključan akt za planiranje i realizaciju bilo kakve gradnje.

Pretplatite se na newsletter i prvi čitajte najnovije objave.

Ako imate pitanja na navedenu ili drugu temu iz gradnje, slobodno postavite pitanje ili ostavite komentar na dnu ove stranice, a svakako se pretplatite i na newsletter kako bi prvi čitali najnovije objave.

[mc4wp_form id=”6235″]

Related

Smješteno u:novosti, Uncategorized

Reader Interactions

Komentari

  1. Željka Kedmenec kaže

    19.10.2021. kod 18:14

    Pozdrav, molim Vas pomoć. Naslijedila sam čestica u poljoprivrednoj zoni kod Jaske. 80tih je tati rečeno da može postaviti drvenu kuću ali ne na temelje nego na tkz. babice i to se smatra montažnim. Ista bi trebala adaptaciju radi sanitarnoģ čvora. Kakve su mi opcije i dali uopće postoji mogućnost da to uredim do upotrebljivosti. Lp Željka

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      20.10.2021. kod 17:01

      Poštovanje Željka,

      nismo potpuno shvatili pitanje da li je kuća na koncu izvedena ili ne?! Ako je izvedena važno je da je ozakonjena po zadnjem zakonu o postupanju i onda se može urediti. Ako nije izvedena bez obzira bila ona montažna ili ne mora se ići na građevinsku dozvolu, ukoliko je tu gradnja uopće moguća.

      srdačno

      Odgovori
  2. Vesna kaže

    14.11.2021. kod 18:09

    Molim Vas informaciju da li mogu na građ.parceli postaviti mobilnu kućicu kao fiksni objekt za stanovanje – građevinu,te ishodovati građ. i upotabnu dozvolu prema tipskom projektu iste?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      15.11.2021. kod 16:16

      Poštovanje,

      ako dobijete građevinsku dozvolu za vaš projekt tada možete graditi kućicu kakvu vi želite. Građevinska se mora ishodovati prije gradnje i svakako je bitno znati da osim što zgrada mora zadovoljiti današnje standarde življenja, mora se i svojim izgledom uklopiti u postojeće okruženje i okoliš.

      srdačno

      Odgovori
      • Vesna kaže

        16.11.2021. kod 21:29

        Poštovani,
        Zahvaljujem na odgovoru ali pitala sam za mobilnu kućicu a ne za izgradnju objekta.
        Dakle, da li se ista smatra građevinom ukoliko se fiksno postavlja ma građ.teren i da li se mogu ishodovati dozvole prema tipskom projektu iste?
        I jos jedno pitanje je da li se nadstrešnica racuna u brutto povrsinu građevine?

        Odgovori
        • Dizajnetc kaže

          23.11.2021. kod 13:24

          Poštovanje Vesna,

          Zakon o gradnji kaže sljedeće: građevina je građenjem nastao i s tlom povezan sklop, izveden od svrhovito povezanih
          građevnih proizvoda sa ili bez instalacija, sklop s ugrađenim postrojenjem, samostalno
          postrojenje povezano s tlom ili sklop nastao građenjem

          Dakle da, tu bi se radilo o građevini i o građevini koje je zgrada jer je namjenjena smještaju ljudi. Potreban je projekt i dozvola.
          Nadstrešnice ne ulaze u bruto površinu.
          O brutu i netu možete saznati više iz našeg videa https://www.youtube.com/watch?v=LL2O_3zfc2U

          srdačno

          Odgovori
  3. Božidar kaže

    23.01.2022. kod 21:52

    Poštovani,
    Može li se balkon ako nije izveden sukladno građevinskoj dozvoli smatrati pomoćnom građevinom, odnosno može li se tražiti ozakonjenje sukladno Pravilniku o jednostavnim građevinama…?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      24.01.2022. kod 11:01

      Poštovanje Božidar,

      ne može. Balkon nije pomoćna građevina već dio zgrade za koji je potrebna dozvola za rekonstrukciju.

      srdačno

      Odgovori
  4. Goran kaže

    17.07.2022. kod 21:30

    Postovani Dizajnetc,

    Kupio sam gradjevinsko zemljiste u Istri (720m2) te me interesira mogu li (ako ne mogu onda pod kojim dozvoljenim uvjetima mogu) prije ishodovane gradjevinske dozvole izgraditi garazu i dvorisni objekat gdje bih mogao boraviti u toku gradnje glavnog objekta (kuce).

    Lijep pozdrav.

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      18.07.2022. kod 10:49

      Poštovanje Goran,

      takvo što nije moguće.

      srdačno

      Odgovori
  5. zora caruzzi kaže

    02.09.2022. kod 19:47

    tražimo nadogradnju postojeće stambene zgrade od 2007.godine kada nam je odbijena rekonstrukcija , prihvaćeni projekti
    ali i odbijeno u drugom stupnju zbog traženja i lokacijske dozvole slijedeće godine koju nismo mogli pribaviti DANAR ISTA NE TREBA I 2010.GODINE SMO ODBIJENI KADA SMO ZAPOČELI TU ISTU NADOGRADNJU ZA SAMO ONIH 50M2
    OD 2007. DO DANAS TRAŽIMO TO ISTO SAMO NAJPOTREBNIJE. U GABARITIMA I LEGALIZIRANO.
    PITANJE ŠTO MOŽEMO???

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      06.09.2022. kod 16:44

      Poštovanje Zora,

      ne možemo vam točno reći u zbog čega navedeno niste uspjeli riješiti jer niste naš klijent i nemamo uvid u vaš predmet. Generalno danas je procedura za rekonstrukciju takva da arhitekt treba procijeniti da li je reonstrukcija (nadogradnja) moguća i ako da potrebno je napraviti glavni projekt i ishoditi građevinsku dozvolu.

      srdačno

      Odgovori
  6. Dragutina Takač kaže

    17.11.2022. kod 20:45

    Poštovani! Bavim se seoskim turizmom i svoju ponudu bi unaprijedila sa saunom ,jacuzzijem tušem i ostavom za sportske rekvizite.Radi se o cca 20m2,koje bi se naslonile na kuću.Da li je za to potrebna građevinaka dozvola?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      29.11.2022. kod 10:52

      Poštovanje,

      ne nužno. Ako gradite pomoćni objekt tada možete ići na gradnju temeljem glavnog projekta.
      Procedura je u principu ista kao i za građevnsku dozvolu jedino se građevinska dozvola ne ishodi kao takva.
      Dakle potrebno je napraviti glavni projekt koji je u skladu s prostornim planom, prijaviti početak gradnje i kada se objekt završi ishoditi uporabnu dozvolu.
      Prvi korak vam je dakle naći arhitekta ili građevinca s ovlaštenjem, koji će vam napraviti taj mali projekt.

      srdačan pozdrav

      Odgovori
  7. Miroslav Pejic kaže

    29.12.2022. kod 19:31

    Molim vas
    ukoliko posjedujem poljoprivredno zamljiste cca 6.000 m2 dali mogu postaviti na njega montaznu halu velicine 12X24m metra sa ili bez gradevinske dozvole i dali mogu dobiti gradevinsku dozvolu za takvu halu na tom zemljistu a radi se o opcini V. Gorica
    namjena hale bi bila skladisni prostor za poljoprivredne strojeve i opremu i poljoprivredne proizvode i sl
    Hvala

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      30.12.2022. kod 13:49

      Poštovanje,

      za navedenu zgradu potrebno je ishoditi građevinsku dozvolu, a za propisane minimume i što je moguće graditi od poljoprivrednih objekata na poljoprivrednoj čestici veličine kao što je vaša trebati ćete ipak provjeriti u prostornom planu Velike Gorice.

      srdačno

      Odgovori
      • Mirko kaže

        12.01.2023. kod 00:28

        Postovani,
        Prošao sam puno Vaših odgovora ali ipak imam potrebu za pojasnjenjem za svoj slučaj pa Vas molim za pomoć, koliko možete, prva dva pitanja su mi najvažnija:
        1. Može li se pomoćna (samostojeća) zgrada kod izgradnje nasloniti na postojeću glavnu zgradu, zid na zid?
        2. Može li se na bilo koji način u nekoj budućnosti (gledajući trenutno važeće zakone) taj pomoćni objekt prenamijeniti u stambeni?
        3. Smije li se “bez papira” u nastavku natkrivene terase betonirati dodatni broj nenatkrivenih kvadrata (djecje igralište/parking)?
        4. Je li dozvoljen iskop i izrada temelja i izlijevanje betonske ploče u svrhu parkinga vozila veće mase, uz svoju kuću na svojoj čestici, ili i za taj poduhvat treba neki papir?

        Unaprijed zahvalan,
        Mirko

        Odgovori
        • Dizajnetc kaže

          16.01.2023. kod 16:16

          Poštovanje Mirko,

          1- pomoćna zgrada može biti naslonjena na kuću no mora se oslanjati na vlastite zidove (nosive elemente).
          2- promjena namjene se može napraviti uz ishođenje dozvole za rekonstrukciju radi promjene namjene. U tom slučaju ako mislite odmah da vam odgovara stambena namjena, to je najbolje napraviti odmah.
          3-4 uređenje građevinske čestice se može napraviti bez ishođenja papira no potrebno je paziti da se održi postotak zelenila kako je propisano prostornim planom

          srdačno

          Odgovori
          • Ines kaže

            02.02.2023. kod 08:14

            L.p. imam legaliziran objekt u šumi,zanima me što mi je potrebno ishodovati za dogradnju sanitarnog čvora od 12m2.

          • Dizajnetc kaže

            02.02.2023. kod 16:30

            Poštovanje,

            za bilo kakvu dogradnju potrebno je napraviti projekt i ishoditi građevinsku dozvolu. ukoliko se ozakonjena zgrada nalazi na području koje nije građevinsko tada bilo kakva dogradnja u pravilu nije moguća. Potrebmo je proučiti prostorni plan i vidjeti što se smije a što ne graditi u području gdje se kuća nalazi.

            srdačno

  8. Damir kaže

    15.03.2023. kod 21:01

    Pozdrav. Dali treba gradjevinska za 17m2 drvene kucice na betonskim kockama za povremeno stanovanje u gradjevinskoj zoni u goricama ? Oko mene su kucice do 30m2. Te ako treba koliko se ugrubo krece cijena papira. Hvala

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      23.03.2023. kod 11:13

      Da, potrebna je građevinska dozvola. Nema razlike u načinu izvedbe. svaka kuća za stanovanje, pa makar i povremeno treba biti u skladu s prostornim planom, projektom i dozvolom.

      srdačno

      Odgovori
  9. Annie May kaže

    08.06.2024. kod 00:35

    Danas ljudi spominju da treba sagraditi kuću za odmor. Koja je zapravo razlika između kuće za odmor i “obične” kuće kada se želi dobiti građevinska dozvola?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      10.06.2024. kod 10:00

      Poštovanje,

      nema razlike. Razlika će možda biti samo za osobu kako će tu kuću koristiti. Zahtjevi su jednaki i procedura je jednaka kao i kada se gradi kuća s ciljem stalnog stanovanja. Dakle projekt + građevinska dozvola.

      srdačno

      Odgovori
  10. Sandro kaže

    27.07.2024. kod 09:20

    Poštovani
    Imam zemljište kraj svoje kuće. Kupljeno je zajedno sa stambenim objektom(drvena kuća). Temelj je ostao.
    U katastru još uvijek na toj čestici stoji stambeni objekat upisan.
    Mogu li po toj kvadraturi raditi stambeni objekat na istom mjestu? Koje dozvole trebam da bude zakonski?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      22.08.2024. kod 14:45

      Poštovanje Sandro,

      Izvjesno je da se postojeća zgrada može obnavljati u svojim gabaritima. Da bi zgrada bila zgrada mora imati elemente zgrade: zidove, strop ili krov.
      U vašem slučaju nema zgrade i podaci u katastru i ZK nisu usklađeni sa realnim stanjem na terenu. Navedeni upis bi trebalo brisati.

      Da bi pored svoje zgrade izgradili novu zgradu , potrebno je ishoditi građevinsku dozvolu.

      srdačno

      Odgovori
  11. Silvija kaže

    29.08.2024. kod 22:14

    Dobar dan
    Zanimama me sljedece izmedu kuce i pomocnih objekata imamo 4,5m e sada bi mi spojili s terasom dal nam za to treba dozvola ili mozemo ovoko samo jer to isprda oko 20m kvadratnih?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      03.09.2024. kod 14:45

      Poštovanje Silvija,

      ako se ne radi o uređenju terena već je terasa u zraku ili iznad nekog prostora tada se treba ishoditi dozvola.

      srdačno

      Odgovori
  12. Ane kaže

    20.11.2024. kod 16:03

    Poštovani,

    imam građevinsko zemljište, M zona. Želja mi je postaviti 5 šatora, jedan veličine od 20-25m2 a ostala 4 veličine do 12-17m2. Šatore bi postavila zbog organizacije manjih proslava. Mogu li to postaviti u ovoj zoni i treba li ishodovati kakvu dozvolu?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      21.11.2024. kod 21:41

      Poštovanje Ane,

      Privremene građevine za potrebe sajmova i javnih manifestacija s najdužim rokom trajanja do 90 dana, mogu se graditi/postavljati bez izrade glavnog projekta projekta i građevinske dozvole, no potrebno vam je odobrenje lokalnih vlasti.

      Odgovori
  13. Vlaho kaže

    21.11.2024. kod 08:56

    Poštovani ,
    Što se smije graditi na parceli ako je u prostornom planu označena kao “športsko rekreacijska namjena”

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      21.11.2024. kod 21:31

      Poštovanje Vlaho,

      navedeno je potrebno provjeriti u tekstualnom dijelu prostornog plana.

      Odgovori
  14. Elizabeta Petric kaže

    16.01.2025. kod 14:53

    Poštovani. Renovirala bih gornji kat obiteljske kuće za koju imam sve papire. Isto tako je do te kuće dorađena garaža manja od 50m2 koja ima betonski temelj ali je trošna pa je treba srušiti i sazidati novu na istim temelju. Dali trebam kakve papire za ta dva projekta? Lp

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      16.01.2025. kod 17:20

      Poštovanje,

      Da, potreban je projekt i građevinska dozvola za rekonstrukciju.

      srdačno

      Odgovori
  15. Nikol kaže

    07.02.2025. kod 19:30

    Dobar dan
    Kupio sam imanje na kojem je sagraden veliki stagalj i pomocne zgrade koje su upisane i ucrtane na tom zemljistu.
    Dal ja mogu srusit taj drveni stagalj i na tim istim temeljima sagradit novu montaznu zeljeznu halu bez da trazim gradevinsku dozvolu?

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      04.03.2025. kod 16:25

      Poštovanje,

      ne, radi se o zamjenskoj zgradi i potrebno je ishoditi dozvolu.

      srdačno

      Odgovori
  16. Pero Ćurić kaže

    16.02.2025. kod 12:42

    pero.curic@zg.t-com.hr
    Pero Ćurić
    Da li je moguće na nenatkrivenoj terasi (do 20 m2) višestambene zgrade izgraditi pergolu ili nadstrešnicu i kakav je postupak

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      04.03.2025. kod 16:24

      Poštovanje

      U oba slučaja, potrebna je suglasnost suvlasnika te projekt i građevinska dozvola.

      srdačno

      Odgovori
  17. Dario kaže

    27.03.2025. kod 22:35

    Poštovani,

    Da li je dozvoljeno na jednoj parceli izgraditi dvije ili više pomoćnih odvojenih zgrada do 50m2 pojedinačno, a da i dalje za te zgrade vrijedi gradnja bez građevinske dozvole, uz glavni projekt i uporabnu dozvolu?
    Jedna pomoćna zgrada od 50m2 je već izgrađena i vezana na glavni projekt osnovne zgrade. Sve skupa, osnovna i pomoćne zgrade ulaze u Kig i Kis. Veličina parcele udovoljava izgradnji više pomoćnih zgrada što je i potvrđeno od lokalne samouprave, prostornog plana.
    Da li postoji akt, zakon o gradnji koji to točno definira? Ili to ovisi samo o prostornom planu i izgrađenosti čestice?

    Unaprijed zahvaljujem,
    Dario

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      28.03.2025. kod 11:53

      Poštovanje Dario,

      zakon ne ograničava broj pomoćnih zgrada na jednoj parceli tako da što se toga tiče može ih zasigurno biti više od jedne. Dalje sve kako ste naveli ostaje na prostornom planu tj. da isti ne postavlja određena ograničenja, te o Kis-u i Kig-u.

      srdačno

      Odgovori
  18. Antun kaže

    08.04.2025. kod 14:35

    Dobar dan,

    Možete li mi reći molim vas koja je dozvoljena kvadratura i visina VRTNE KUĆICE za alat i sl. bez građevinske dozvole i plana i sl. Dakle, samo ju kupim ili napravim sam i postavim na betonsku ploču iste kvadrature. Imam 2000 m2 parcelu i na njoj katnicu od 300m2. Znam da treba biti postavljena najmanje 2 metra dalje od puta, ceste…. Na internetu nalazim samo kontradiktorne informacije.

    Hvala unaprijed uz srdacan pozdrav.

    Odgovori
    • Dizajnetc kaže

      11.04.2025. kod 16:11

      Poštovanje,

      Radi se o pomoćnoj zgradi koja se izvodi prema Pravilniku o jednostavnim građevinama i radovima. Nema minimalne kvadrature koja ne podliježe pravilima. S druge strane, ako je takva zgrada – uključujući i vrtnu kućicu – trajno povezana sa zemljom i manja od 50 m², za nju se ne ishodi građevinska dozvola, no treba imati projekt, makar tipski, i kada se izvede, ishodi se uporabna dozvola.

      Tako je po slovu zakona, uključujući i sve udaljenosti od međe i smještaj na čestici, kako ste naveli. U svakom slučaju, jako je komplicirano za jednu kućicu za alat. Ne znamo hoće li nove izmjene zakona koje se spremaju sljedeće godine donijeti nešto novo po tom pitanju, no za sada je tako. Dakle, ako je građevina, tj. pomoćni objekt, do 50 m², primjenjuje se Pravilnik o jednostavnim građevinama, a minimalna kvadratura ne postoji. Jedino se može još izdvojiti da, ako je objekt manji od 10 m², ne upisuje se u katastar.

      Srdačno,

      Odgovori
      • Ivica Slavica kaže

        14.04.2025. kod 16:51

        Postovani, imam gradjevinsku dozvolu 1992, isto tako imam geodetski elaborat 2006. Kuca je ucrtana na sudu pa tako isto na katastru. Podnio sam zahtjev za uporabnu dozvolu po zakonu od 2007.
        Odbiven sam usljed sto imam podrum od 25 m2 * imam ga u glavnom projektu* I usljed sto sam podigao kucu vise ( 1.5m) od dopustene visine. Ali nitko nije uzeo u obzir nagib terena od 15 stupnjeva. Stoga nam je juzni dio visociji.

        Zahvaljujemo vam na odgovoru

        Odgovori
        • Dizajnetc kaže

          14.05.2025. kod 11:08

          Poštovanje Ivica,

          za vas je relavantno sljedeće: Uporabna dozvola za građevine izgrađene na temelju akta za građenje izdanog do 1. listopada 2007. godine. Kod njih je bitno da je građevina izgrađena u skladu s građevinskom dozvolom, u pogledu namjene, vanjskih mjera svih nadzemnih i podzemnih dijelova građevine, oblika i veličina građevne čestice i smještaja građevine na građevnoj čestici, odnosno unutar obuhvata zahvata u prostoru.

          Ukoliko postoji odstupanje od navedenog bez obzira na razlog, to je po svemu sudeći kod vas bila prepreka za dobijanje uporabne dozvole.
          Ono što bni bilo dobro napraviti je pričekati izmjenu zakona o gradnji koja je planirana u 2026. i kada će se ponovo otzvoriti mogućnost za ozakonjenje onoga što je izvedeno samo do lipnja 2011. Tu biste trebali po svemu sudeći podnijeti zahtjev i ozakoniti navedeno odstupanje, a Rješenje o izvedenom stanju će biti vaš ekvivalent uporabnoj dozvoli.

          srdačno

          Odgovori

Komentar, pitanjeOtkaži odgovor

Footer

Dizajn et cetera d.o.o.

Biankinijeva 9
10 000 Zagreb
tel: 01-7789-524
Radno vrijeme:
Ponedjeljak- Petak 8:00 do 17:00
Subota po dogovoru


Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Svježi komentari

  • Dizajnetc o Bruto i neto površina zgrade
  • Dizajnetc o Bruto i neto površina zgrade
  • Dizajnetc o Mogućnost gradnje bez građevinske dozvole. Istine, zablude, informacije i dezinformacije…
  • Nevenka Lisica o Bruto i neto površina zgrade
  • Marijan Radeljić, AGP BIRO d.o.o. o Bruto i neto površina zgrade

Pratite nas

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Google+

© 2025 Dizajn et cetera arhitekti

 

Učitavanje komentara...